Samlingspunktet er en uformell møteplass, der det å møte andre i samme situasjon er det viktige.
På dette treffstedet blir det servert kaffe/te og noe å bite i.
Det er lov å ønske seg konkrete tema til diskusjon enten i forkant eller ved ankomst.
Arrangementet er rusfritt.
Invitasjon ligger vedlagt